Закон України «Про освіту» передбачає персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду.
Індивідуальна освітня траєкторія – персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання. Індивідуальна освітня траєкторія в закладі освіти може бути реалізована через індивідуальний навчальний план;
Індивідуальний навчальний план – документ, що визначає послідовність, форму і темп засвоєння здобувачем освіти освітніх компонентів освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії та розробляється закладом освіти у взаємодії із здобувачем освіти за наявності необхідних для цього ресурсів.
Індивідуальна освітня траєкторія студента реалізується на факультеті фізичного виховання і спорту у відповідності до наступних діючих Положень у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника:
Також реалізація індивідуальної освітньої траєкторії забезпечується через:
Вибір наукових керівників та тем дипломних, курсових робіт, самостійного визначення їх змісту і шляхів виконання;
Вибір бази проходження практики (із запропонованого переліку або студент пропонує власну у відповідності до майбутнього працевлаштування)
Участі у наукових конференціях, наукових проектах, виконання індивідуальних завдань тощо.